Friday, January 9, 2009

"Gone Away Is the Bluebird"......

Well who says he's gone away? I took this picture on Christmas day after we got done opening all the presents under the tree! The picture is not that great cuz I was taking it thru the window so as not to scare the bird away! There were actually 2 of them, but the other picture didn't turn out.
He was beautiful! Vibrant blue and black and turquoise in color. My 11 month old had a ball just watching him! They have actually been around all winter! And I still see them every now and then!

And of course I have to add a photo of some of the peeps in my family! On Christmas eve, Big R brought home a "little" something for the baby! She loves soft things, i.e. her blankie, her "babies" and stuffed animals, the sheep skin rug on the living room floor, the huge elk hanging on the wall. And now of course she loves the big "Teddy Bear" that Daddy brought home to her!

She sits on it, lays on it with her bottle, rubs the hair between her fingers, puts her face on it's face and rubs it. This thing scares the crap out of me, and she loves it to death. NOTICE the pink blankie thrown carelessly to the floor? She didn't want it all night long, just wanted to sit on that dang bear!

BTW....The bear IS real! Big R shot and killed this oversized "Teddy Bear" about 2 and half years ago!

To see other great Photo Stories Head on over to:

<span class=PhotoStory Friday" border="0">
Hosted by Cecily and MamaGeek





19 comments:

Monkey's Momma said...

I love the bluebird photo! But is that a BEAR in your living room, as in, a real BEAR?

Lorina said...

I remember having a faux bear skin rug as a kid! haha..

Great pics!

MamaGeek @ Works For Us said...

Oh these were so beautiful, nice job! DEFINITELY a memory to capture!

Saundra@ItalianMamaGoneCrazy said...

Oh. That. Baby!!!

Thanks for stopping by my blog... my new purple pal!

Susie said...

Those pictures are fabulous! The bluebird is totally cool. I'm not sure I'd be quick to rub the bear though-yikes, he's a scary one!
Very cute of baby and daddy though!

Jeanette said...

Oh wow, what a huge teddy bear :)

Aly @ Lip Zip said...

Too funny about the big bear skin rug! Your little one looks smaller than she probably is on this giant bear. Love the oversized teddy bear reference.

CC said...

WOW! Look at that bear! My kids would be petrified. ;) Maybe I could keep it in the kitchen.....

Holly at Tropic of Mom said...

Aw, great bluebird shot! And what a little cutie you have. I love your blog header too.

Susan said...

Love the shot of the bluebird!
I can't believe she isn't afraid of the bear. But, since she isn't it IS cute that she cuddles up to it. I am sure that makes her daddy proud.

Chris said...

That's quite a teddy bear! And I love winter birds -- they're so beautiful.

Kellan said...

Love those pictures!

Have a great weekend - Kellan

Carrie and Troy Keiser said...

The blue bird shot is awesome!
The bear, not so much!

tommie said...

is that a real bear?? or once was in a previous life time?

lisaschaos said...

I would be on that bear too! Love him and how neat that hubs got him!

♥spoiled mommy♥ said...

Awww-thats way too adorable!

Momma said...

LOVE the bluebird pic! Thanks for visiting my blog. Come back more often!

Mandy said...

What a neat picture! It's perfect! Thanks for stopping by today. :)

kelly said...

I like the bluebird. And the bear? omg. I'll stick with sheep, thank you very much. lol. I'm sure the kid loves it though, knowing how much my daughter loves to "pet" our dog and cat. Hmmm, Maybe I should get her a nice fluffy sheepskin rug to play on.